Give Me A Reason.

Vet inte vad jag ska skriva. Allt står still bara. Är stressad över allt och förstår verkligen inte vart tiden tar vägen. Jag hinner inte med. Även fast det finns så mycket som jag längtar till längre fram så rusar dagarna förbi. Måste bero på det stora svarta molnet som skymtar längst upp på min annars ganska klarblå himmel. För att tala lite i väldigt diskreta gåtor. Dock har jag inte tid med betydelselösa meningar utan måste skynda mig att göra klart media-läxan. Sen nån gång, då jag får tid, ska jag ta och försöka på alla möjliga vis att avreagera mig lite känner jag. Fälla en tår eller två. Det behövs och det var veckor sen senast. Jag hinner inte, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0