I Tried So Hard.

But in the end it doesn't matter. I'm losing you anyway.

Vissa stunder finns det inget som piggar upp bättre än ett glas kall oboy. Otroligt gott är det. För de som inte visste det redan.. Och från en sak till en annan så börjar det vara på tiden att jag sätter igång med min tok-läsning-av-engelska-bok igen. Dessvärre har jag typ glömt vad jag läst redan. Men det blir säkert bra det där. Känner för övrigt hur jag drar ut på tiden rejält genom att sitta här och bara skriva en drös med tomma ord. Måste kila. Adjökens.

Förresten.. Ska jag ta och lägga in bilderna från min och Alice mys-dag i solen i söndags först. Innan månader har passerat. Håll ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0