I've Never Seen You So Happy

Två minuter efter mitt förra inlägg var Alice i full fart och sprang runt huset som en tok med världens bus-humör. Helt galen var hon. Promenaden däremot har fortfarande inte blivit av på grund av mitt försök att lägga in bilderna men det funkar inte. Vilket är himla enerverande (som mamma skulle ha sagt..).

För övrigt sitter jag och lyssnar på musik. Shayne Ward. Får mig att tänka på sommaren för tre år sedan. Minnen. Glädje. Mamma spelade hans låtar i princip varje dag, men jag blev aldrig less. Kände bara lycka. För att hon var så glad. I somras spelades Shayne Ward också en hel del, ännu gladare var hon då. För Tomas. '
'You're something worth living for.''

Nu, ska jag iallafall knata iväg med Alice-Brallis. HadeFint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0