Sök och du skall finna.

Hihi, skall.. Vilket ord. Aja, nu är jag klar iallafall, med det jag skulle göra. Härligt! Hittade en diktbok som vi skrev i nian. Kort sagt är jag verkligen inte bra på att skriva dikter.. Hehe. Den här nedan däremot beskriver mig, ganska bra dessutom. Men nu ska jag iallafall skynda mig att äta frukost - vilket jag inte hann i stressen innan - och sedan gå en foto-långprommis med Alice och Emma. Blir super!
 
För övrigt är det lite smått svårt att skriva när man har en liten vovve som ligger och tvättar varenda millimeter på ens händer. Haha.

Jag är som natten
tyst och mystisk
men om du är med mig länge
blir jag öppen och ljus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0