Surprise.

Ibland händer saker som man aldrig hade kunnat tro var möjligt. Händelser som rör om i ens vardag och gör att man tänker om. Inser saker som verkligen kan hjälpa en att klättra uppåt. Idag träffade jag en `kär gammal vän´ när jag skulle gå till bussen hem. Hon flyttade en bra bit för ungefär två år sedan och under den tiden hördes vi i princip aldrig av eller nånting. Men jag blev så glad när jag fick träffa henne nu och höra att hon flyttat tillbaka hit. Hon betydde verkligen mycket för mig, och gör fortfarande, så det var fantastiskt. Dessutom hjälpte hon mig med mitt stora problem. Bara genom att träffa henne under 30min förstod jag. Nu vet jag precis vad jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0