Everything I do. I do it for you.

Hämtade min vän efter skolan idag. Som jag brukar ha gjort på fredagar efter jag fick veta  i mitten på januari att jag inte får behålla henne längre. Jag har fått ha henne hela helgerna nu efter det. Vilket är en väldigt kort tid om man är van vid att alltid vara tillsammans. Ha henne hack i häl vart man än går. Sedan på måndagar har jag lämnat henne igen. Och under veckan bara längtat tills det blir helg och jag får ha henne igen.

De första gångerna jag lämnade henne gick jag och grät på vägen dit. När vi var nästan framme torkade jag tårarna, gick in och lämnade henne och när jag kom ut igen och skulle gå hem, rann de nerför kinderna igen. För de som inte förstår, låter det säkert jättetöntigt. Om så är fallet, tyck det då. Jag bryr mig inte. Tror ni inte jag mötte folk på vägen mellan. Som tittade konstigt på mig och mina våta, röda kinder.

Det här är näst sista helgen jag får ha henne. Nästa helg blir sista. Därefter kommer hon att bo hos sin uppfödare. Hon får inte komma hit mer. Min familj välkomnar henne inte längre, hon är för jobbig. Den här gången, grät jag när jag hämtade henne istället. För näst sista gången.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej gumman <3 Det är inte töntigt att gråta, det är det verkligen inte! Det kommer bli bra vännen (L) Förstår att det är jobbigt.... Men det kommer ordna sig... Det hoppas jag verkligen i alla fall. Finns här för dig om du vill prata om det <3

2009-05-29 @ 17:40:05
URL: http://emeliediesel.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv; tack, det gör du med (L)

2009-05-29 @ 21:21:50
URL: http://emeliediesel.blogg.se/
Postat av: Anonym

För jobbig????

Är det så man gör med familje medlemmar????

Så vems tur är det att åka ut nästa gång???

När "familjen" tycker nått/nån inte passar in......Är för jobbig.........

Nä fy fan tycker jag helt enkelt.....

Hur är man funtad i huvudet när man kastar ut sin dotters allt???

Nä vet du vad vissa borde inte få bli föräldrar...





Tycker synd om dig!!!

Lider med dig....

Tänker på dig....

Ledsen att du fick en så otroligt egoistisk "familj"....



Tur att du är en sån fantastisk människa!!

För det är du!!!!!



Jag hade bett "familjen fara åt Hel...

Man brukar ju faktiskt ge å ta i en familj..

Tydligen gäller inte det dig du verkar bara få ge...Ruttet....



Det jag brukar trösta mig med är dessa ord..

What goes around comes around....

Fantastiska saker händer fantastiska människor...

Du är en av dom.......



Tro på dig själv tro på en framtid med Alice. Det kommer att hända!!!!!



Sköt om dig!!!!!



Kram kram



Å du Malin....

TA INGEN SKIT!!!!

2009-06-01 @ 16:50:32
Postat av: lillblondin

DEN JÄVELN SOM KOMMENTERADE ANONYMT OCH SÄGER ATT HENNES FAMILJ KAN FARA ÅT HELVETE OCH ÄR EGOISTISKA KAN FAN TA OCH FARA ÅT HELVETE SJÄLV!



Malin har nämligen GLÖMT att berätta i detta inlägg att mamman i familjen är ALLERGISK mot hunden och inte alls mår bra på grund utav det. Ska man inte ta och tänkta på en människas hälsa först och främst?



Man ska inte uttrycka sig om saker man inte vet allt om.

2009-06-02 @ 18:00:24
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: lillblondin

varför tog du bort min kommentar?

Vågar du inte erkänna att det är så? Otroligt dåligt Malin.

2009-06-02 @ 18:50:48
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Jaha, den var inte borttagen,. funkade bara inte.

2009-06-02 @ 18:52:07
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: tessan

åh, är ledsen för din skull. :( vad jobbigt det måste vara, vet inte vad jag ska skriva men <3

2009-06-03 @ 22:05:43
URL: http://zingmark.blogg.se/
Postat av: Emelie

Om du menade dedär så var det verkligen inte jag som skrev. Jag har nyss börjat använda det där ordspråket, så nej det var inte jag. ;)

2009-06-06 @ 14:39:38
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0