Onsdag. Morgon..

Frågan är vad jag gör här. Egentligen. Nog för att jag verkligen måste göra klart mpr-pärmen så förstår jag inte hur jag självmant skippar en sovmorgon. Hade kunnat ta elvan till stan. Men samtidigt hade jag då inte kunnat vara med Robin igår med tanke på hans lektion halv nio. Nu förstår jag. Pusselbiten föll på plats.

Sitter iallafall på skolan och ska på två timmar hinna klart min mpr-pärm. Känns både helt lugnt och  fullkomligt omöjligt. Jag ska försöka finna viljan att sluta skriva här liksom, så jag kommer igång iallafall. Men nu var det nån dag sen någon uppdatering från min sida kom så nu känns det bara som att orden flyter på. Uppbyggda i ganska meningslösa meningar kanske, men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0