Some things in life are real.

Utan någon vidare sovmorgon sitter jag nu här på skolan. Har redan varit här i fyrtio minuter men måste vänta lika länge till innan i börjar. Samhälls. Världens mest intressanta och värda lektion. På hela den här terminen har jag verkligen inte lärt mig någonting. Ändå har vi det typ tre timmar i veckan. Lyckad lärare.

För övrigt så är helgen inte alltför långt bort. Vilket känns så skönt. Men med tanke på de nio dagar som återstår av skolan innan sommarlovet käns det bara konstigt. Allt går så fort. Gotland närmar sig med stormsteg och det skrämmer mig lite. Nog för att det blir kul men.

Aja, vet inte vad jag skriver riktigt. Bara massa tjoller. Borde ägna mig lite åt idrotts-uppgiften jag ska göra. Men det är svårt när man tappat bort lappen där det står hur man ska göra. Gr8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0