8 månader<3

Och så var det den nionde igen=D Om ungefär tjugo min har jag och min älskade Robin varit tillsammans i åtta månader. Underbart! I övrigt inget speciellt idag förutom mys framför Speed 2. Dock kom det fram när det var tio minuter kvar av filmen att Robin inte alls tyckte att den var bra. Aja, nu ska jag ila bort till vårat fina rum och lägga mig i en förhoppnings varm säng och lägga händerna på min älsklings mage. Mycket uppskattat. Full frys nästa!

Åå, för övrigt praoar jag i veckan, Babyproffsen /Lekia, och det är himla roande. Dessutom bra tider, tio till fyra med en timmes lunch däremellan. Tiden går fort med andra ord.

Kommentarer
Postat av: mli

haha joo, du klagar alltid på mina bilder! :O

Bara bra, sjdå?

2009-11-09 @ 22:20:52
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0