Början på livet.

Igår, den 14:e Oktober, var det precis ett år sedan jag och Robin började prata. Det var då allt började. Även om vi träffats några gånger tidigare började det inte förrän kvällen den 14:e oktober. Okej, jag smyg-tittade lite extra på honom även innan han skrev till mig första gången, den 14:e oktober.

Sen den dagen, den 14:e oktober, har jag känt mig så varm inombords och varit så glad. Mamma sa till mig nån gång att det var kul att se att jag hade blivit så glad. Jag log hela tiden. Sjöng dock inte i duschen men det har aldrig riktigt varit min grej..(A)

Till jul fick jag en halsband som jag bar dygnet runt, även om vi då inte var tillsammans. Ändå förstod jag inte då hur himmelskt kär jag var. Förrän jag en dag i februari talade om för honom att jag tyckte om honom. När han besvarade det blev jag så lycklig att jag inte höll på kunna somna sen. Låg och fnissade för mig själv och sen dess är jag världens lyckligaste.

Fem månader efter den 14:e oktober var jag helt plötsligt tillsammans med honom, världens underaraste kille. 9 mars är våran dag. En månad efter jag fyllde 16. Jag älskade honom då, jag älskar honom nu och jag älskar honom mer för varje dag som går. Han är allt. Min Robin.

Den sjätte april åkte jag och Emma iväg mot Sorsele där vi skulle stanna en vecka. Det kändes tungt men jag överlevde. Jag var borta på våran 1 månads-dag. Före vi for fick jag ett underbart halsband. Ett silverhjärta. Som jag för övrigt har runt halsen nu. För att visa att jag är din. Alltid.

Jag älskar dig!<3


Kommentarer
Postat av: Mli

Hihi :]Så mysigt.

MEN du tog aldrig med i bilden att det var JAG som frågade robin om han ville ha ditt nummer, och det var JAG som gav han ditt nummer... Räknas inte det :( Och det var JAG som fick dig att träffa robin. Fratt om inte JAG hade funnits, så hade vi inte skáffat en hund (troligen ingen bichong iaf) och då hade jag aldrig lärt känna dig, så du aldrig hade lärt känna han. Så såååååå var det. Jag blir nästan lite stolt över mig själv ibland när du skriver om hur bra ni har det, pga att det är delvis JAG som har gjort det :D

Hihi :] Var bara tvungen att få det dära ur mig. Ha det bra puss<3

2009-10-15 @ 14:08:47
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0