Dagens nyheter... Eller nått.

Vi har praktik vecka 46. Helt sjukt. Var antagligen borta (Turkiet!!) när klassen fick veta det så hade ingen aning. Har precis varit på jakt efter ett papper om det och fick tag på ett. Super. Nu är bara frågan vart man ska vara. Åååh.

För övrigt är jag ledig på torsdag!! Ingen spanska och ingen textkommunikation (klar med novellen!). Dock har jag ju i och för sig matte-prov på morgonen (ingen sovmorgon alltså) men sen slutar jaaaaaaag!!!=D

För övrigt nummer två har jag himla tråkigt. Sitter (nu  igen) och väntar och väntar på att Robin ska sluta. Typ fyra.. Nice. Orkar inte gå in till stan så.  Men måste nog gå  till coop så jag kan överraska min älskling (och mig ju, hihi) med choklad. Ja. Det blir super! Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0