Kära måndag.

Jag kan härmed meddela att jag har världens drygaste dag framför mig. Har lyckats ''waista'' fyrtio minuter av den. Skönt ju. Men nu väntar redovisning nu på median, framför hela klassen när jag helst av allt skulle vilja sitta gömd i ett hörn. Ser ut som ett spöke...

På svenskan och engelskan har vi också redovisning, dock en lite större en. Hoppas bara jag kommer ihåg allt annars blir min grupp ledsen på mig. Haha. Aja, sen idrott. Mitt absoluta favoritämne. Fast det visste väl alla som känner mig redan. Eller?

Vad som gör dagen, hela mitt liv faktiskt, så mycket lättare är min älskling. Imorse hade han stoppat ner en mandarin i min väska och femton kr i min jackficka (= en macka på anderstorp=). Puss älskling, du är underbarast!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0