Grafisk Kommunikation

Och PG är inte särskilt peppad på att jag kommer vara borta nästa vecka. Vi ska tydligen börja på någon ny annons.. Han frågade till och med om jag skulle ha dator med mig så jag kunde göra lite där. Eeh.. Nej??

Hungrig är jag också. Mår nästan illa av hunger. Ååh. Men snart är det lunch. En timme. Snälla PG låt oss gå.

In på expert ska jag idag. Mamma skulle ringa och klaga åt mig och säga att jag kommer in med min älskade (om än igen trasiga..) kamera. Har fått låna pappas kamera tills vidare ifall jag inte skulle få låna en likadan som jag har (som jag kan med..) eller möjligtvis få en ny=)..

Magens skriker och huvudet värker. Snuvig är jag också. En sån underbar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0