I väntan på dig.

Hungrig som en varg är jag. Tur jag hann få i mig en macka i morse (snabbare än aldrig förr). För övrigt råkade jag he datorn i vänteläge nyss. Nån rolig typ som flyttat omkring tangenterna. Extremt tufft att förstöra för andra. Kör på du bara så kommer du bli en sån där som rånar gamla tanter osv, samhällsplåga. Eeh, ne. Hur som helst. Jag tänker minsann äta med min älskling idag eftersom han äntligen är på skolan. Har längtat. Så nu väntar jag på att hans idrott ska sluta och han ska skynda sig att komma hit.

Förresten behöver jag hjälp. Om det finns någon där ute som lika lätt blir irriterad som jag så hör av dig. 076-8166007. Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0