Jag har också ett liv, men mitt liv har skola.

Så var det dags igen. Sitter och väntar och väntar och väntar på att Robin ska sluta. Typiskt. Dock har jag gjort engelskan som ska lämnas in senast imorgon och det känns gode bra. Ikväll blir det mys med min älskling samt (tyvärr.) läsning och psykologi-uppgift. Can't wait!..

Veterinären med Alice igår gick väl bra. De hittade inga fel men kunde konstatera att något är fel med henne. När de till slut bestämde sig för att kolla hjärtat på henne hade jag så ont i magen att jag hade kunnat spy. Men det var (tack gode gud...) helt normalt med henne. Dock ska hon tillbaka dit snart igen för att kolla om det är något med musklerna. Tänk att det aldrig ska få vara riktigt bra med henne. Min vän.<3
 

Kommentarer
Postat av: Mli

kan du rösta på mig som veckans blogg? Snälla? =D

2009-09-18 @ 17:19:23
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0