My Everything.

Ett halvår idag. Förstår inte. Hur fort tiden går. Snart (om drygt en månad) var det ett år sedan vi började prata. Jag har tyckt om dig hela tiden, känt en viss dragning till dig. Och jag tror verkligen på ödet. Vi är rätt för varann. Jag bara vet det. Och jag vet att du vet det också.

Du betyder hela världen för mig. Det finns ingen som får mig att må så bra som du. Ingen i hela världen kan mäta sig med dig. Du är den underbaraste som finns. Min älskling. Jag älskar att vara med dig, och vill därför helst av allt vara med dig hela tiden. Ingenting är viktigare än du. Det finns ingen som jag litar på som jag litar på dig. Jag kan inte komma på någonting som jag inte skulle kunna berätta för dig. Ingen känner mig så bra som du, du vet allt om mig.

Jag känner mig levande. Som en människa på jorden. Jag känner mig hel. Med dig. Du är allt. Jag älskar dig. Alltid. Mest av allt i hela världen. Och att du älskar mig, är det bästa jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0