Alice 3 år!!<3

Grattis min lilla gumma!

För tre år sedan befann jag mig hos mormor den här tiden, med Lucy. Vi passade henne nämligen så att hon inte skulle vara "i vägen" när ni skulle komma. När vi sedan var påväg hem så ringde en av dina uppfödare och berättade att det minsann hade kommit en liten söt tik. Kl.15.54 om jag inte minns helt fel. Antingen 54 eller 56. Svanstippen blev målad med rött nagellack så att alla skulle kunna skilja på valparna. Du är förresten äldst av dina syskon. Först var du.

Dagen efter fick jag komma (först att se er, så stolt jag var!) med Lucy och träffa er för första gången. Så underbart! Och under de kommande veckorna hann jag med att praoa hos er och klippa klor, mellan trampdynor, bada er samt träna balansen. Minns att jag skrev "dagbok" för varje dag jag spenderat hos er. De papprena har jag sparat i en svart liten låda. Varenda framsteg du gjorde finns med där. Exempelvis när du öppnade ögonen, vem som skrek högst när jag klippte klorna och så vidare.

Jag ska inte skriva så mycket för då kan det bli, hur mycket som helst. Så ska börja avrunda nu. Du är den underbaraste hunden man kan tänka sig. Så glad, social, pussig, fräsig och egen. Det finns vissa stunder som jag aldrig hade klarat utan dig vid min sida. Snart får du komma och bo hos husse och matte (igen). Jag älskar dig snuttan!<3

Ps. Snart kommer jag och överraskar dig med tårta!!
Ps igen. Grattis också till dina söta syskon; Diesel, Billy, Sally och Molle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0