Allt löser sig. Eller?

Vissa tankar önskar man bara att man kunde förstöra i en sån där dokumentförstörare. Och vissa vill man bara tänka om och om igen. Frågan är om det egentligen inte är möjligt? Jag är nämligen den enda som kan bestämma över mina tankar. Eller kan jag det?

Helgen var helt okej med en liten trött Alice och en pigg Robin vid min sida. Vissa saker var bättre och vissa var sämre. En av de sakerna som var bättre var faktiskt väldigt bra. Men vi får se hur det blir med den saken.

Igår var vi på Emelies konfirmation, vilket var okej. Försökte ta några fina kort men Emelie var osocial och skrattade runt med sina kompisar. Haha.

Ett inlägg i gåtor känner jag. Inte många som förstår. Inte många som ska förstå. Åter till Thailand-reportaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0