En hel käve med dåliga dagar..

Gårdagen var allt annat än lyckad. Eller okej, teatern var bra.. Men omprov i matteB (vilket gick braa) och sen när jag på kvällen skulle färga håret syns ingen skillnad!!! Så för den som undrar så ja, jag har färgat håret med hyffsat blond färg, och nej, det syns inte. Värt.

Lite fler tragiska saker hände också men det ska jag inte nämna. Speciellt inte det som hände på bussen igårmorse.

Idag. Kommer till skolan och får höra att den enda lektion vi har var frivillig!! Härligt. Varför kan ingen vänlig människa meddela mig om saker. Det vore en vänlig gest.

Helgen blir iallafall super, vid min sida kommer jag ha mina underbaraste Robin och Alice. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0