Sometimes I just want to tell you that I love you. But you already know.

Det är torsdag och endast ett prov återstår denna vecka. Iallafall om man bortser från hem-provet i svenska som ännu är oklart och oskickat. Igår hade vi matteprov i matte (hmm?) vilket gick bra. Om man bortser från första uppfiften som jag lämnade olöst. Om tio minuter har jag text A. Ska fortsätta skriva på mitt reportage om Thailand. Har även tagit några bilder från mamma så nu kommer det inte bara bli världens bäst skrivna reportage utan också världens finaste bilder. Kul.

Idag blir det stan efter skolan en sväng och sedan far jag och min älskling hem till honom, där vi stannar hela helgen. Med Allsan som gäst i helgen också kunde det inte bli bättre. Hon är så beroendeframkallande min Alice.


Kommentarer
Postat av: Emelie

mahaha hon kanske gjorde det med mening ju?;]

2010-04-22 @ 16:22:54
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0