Deep Ocean

Såg nyss en film på sexan. Tror att den hette Deep Ocean. De som känner mig vet att jag är en väldigt känslig person. Både när det gäller fysiska saker som små sår och psykiska saker som ett ord som någon sa som jag tyckte blev fel. Men jag är även väldigt känslig när jag ser filmer. Jag skulle aldrig våga se Snövit själv, på grund av häxan, och jag tål inte filmer där någon är otrogen. Det får mig att skaka av ilska och jag klarar knappt av att se filmen. Vad jag inte heller klarar av är när filmen handlar om världens finaste par, och i slutet dör ena av dem. Då är jag inte långt ifrån tårarna. Och då menar jag inte några snyftningar, utan riktiga krokodiltårar från hjärtat, som att det var jag som var med om det. Jag vet hur det är att förlora någon man tycker mycket om. När den förlorar livet i ens famn och man sedan måste lämna den bakom en. Vända sig om och gå, för att aldrig ses igen. Romantiska komedier tycker jag om.

För övrigt så var jag och Robin hos hans föräldrar och åt tacos ikväll, underbart. Dessutom har jag övningskört igen, och tro det eller ej men,, det gick faktiskt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0