Förhäxad

Vaknar upp och känner mig lite bättre till mods. Har ätit lite frukost och sitter nu och ser Förhäxad. Älskar den serien. Den får mig att slappna av på något sätt. De må vara häxor i serien, men de har helt normala problem som alla andra. Det får mig att känna att jag inte är ensam. De slåss mot demoner som försöker döda dem, jag kämpar mot mina egna, mer psykiska, demoner som gömmer sig inom mig. It's like hide & seek.

Längtar efter att få gräva ner händerna i vit, underbar päls. Kanske klia någon på magen (Målle?) eller kanske under hakan (Lucy?) eller bara se någon som påminner om Allsan (Skrållan?). Om någon vill lämna sin bichong här för en dag så är jag mycket intresserad.

Nu ska jag fortsätta se Förhäxad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0