Första skoldagen

Bestod av zero lektioner. Gick till skolan i tron om att ha Nk i två timmar men det slutade med att jag gick från skolan en halvtimme senare. Endast ett schema rikare. Men det skadade inte mig.

Befinner mig för övrigt i väntans tider. Om ungefär en vecka föds underbaringarna. Förhoppningsvis, min Eira. Undrar vad hon kommer väga? Få för färg på svanstippen? Heta på stamtavlan? Tycka om för godis? Ååh..

Nu ska jag lägga mig bekvämt i den nya soffan som Robin investerat i idag och se ett avsnitt av Förhäxad. Ska förresten stoppa i mig lite Milka-choklad och en twix. Taxfree, haha. Imorgon går jag skola hela långa dagen och sedan bär det av hem till Bureå. Ska äta där och sedan gå och känna om valparna sparkar. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0