Klockan sju minuter i fem den 31 augusti

Föddes lilla Eira, endast 116 gram "tung".

Tyvärr blev det bara en tik så nu håller jag tummarna att hon ska bli alldeles underbar, vilket hon säkerligen blir. Det jag syftade på var dock att hon till exempel inte får underbett eller så. Men jag har en känsla av att hon kommer bli super, våran Eira.

Tog tre bilder men de får ni inte se, hihi!! Har förresten inte visat dom för Robin än heller, får ta och göra det...

Om ni undrar angående vikten så är 116 gram väldigt lite.. Allsan vägde till exempel 186 gram när hon föddes så. Ja, då vet ni det också. Nu ska jag drömma om min fina valp. Imorgon åker jag till Bureå och kikar på henne, haha.

Kommentarer
Postat av: Laila Olsson

Jag får gratulera och önska lycka till nu då... =) ja inte vägde hon mycket men det kanske är lite tjurighet i henne.. så det ska säkert bli bra!

Hade ju tänkt hinna önska er en trevlig resa men hann inte.. sitter inte här mycket längre! Resan var alldeles ..alldeles.. UNDERBAR kan jag tro =))



Hälsa ägarna till Eira från mig! längtar att få se bilder!

kram faster.



2010-09-01 @ 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0