Lämnad åt ödet

Idag blev jag bortvald för en kebabtallrik. Haha, det var inte snällt.. Aja, nu sitter jag iallafall och smaskar milka (får du en kebabtallrik så ska väl jag också få lite gott..) medans huvudvärken blir värre och värre. Hem ska jag idag men jag vet inte hur. Har inga pengar på telefon så får inte tag på NÅGON vilket innebär att jag är helt hjälplös..

Antingen åker jag moppe till Bureå när Robin slutar jobba typ fyra (vilket jag helst inte vill för det blir så kallt..) eller så tar jag bussen (vilket jag heller inte vill för då måste jag ju till och från bussen...) Eller, så åker jag med pappa som jag tror ska hämta Oscar idag någon gång (vilket jag vill, men tack vare mitt saldo på telefon så får jag inte tag i varken honom eller mamma eller någoooooon............)

Ikväll ska jag träffa Maya och se hur rund om magen hon har blivit sen sist..(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0