Lill-Eira

Bokstavligen. (Om det finns någon liten tik i magen det vill säga.) Nu är bäbisarna ungefär två och en halv centimeter stora. Kan knappt vänta tills man kan känna när de sparkar. Ååh..

Idag var jag varit romantisk och lämnade en ros och ett fint kort på bordet till min Robin. Då fick han en liten överraskning när han kom hem. Hihi. (Våran 1 år och 5 månaders dag, som sagt.)

Nu håller han på att göra en äggmacka till mig, blev lite hungrig nämligen. Sen måste jag nog försöka sussa så fort som möjligt. Ska nämligen upp halv 8 imorgon. Ska följa med mamma, morfar och mina syskon till en typ urskog och plocka hjortron. Blir säkert bra.

Tjingeling:)

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; Jo det kan du få göra ;D

2010-08-10 @ 23:48:33
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0