Lördag...

Hela dagen har vi spenderat hemma i Bureå. Har mest varit med Oscar faktiskt. Spelat wii (som han precis investerat i), kort&lång (kortspel:), 4 i rad, dam osv. För övrigt har jag nu för första gången i hela mitt liv övningskört, och det var inte kul. Vill helst inte göra om det, men har väl inget val antar jag. Önskar att jag bara kunde.

För tillfället sitter jag och stirrar nervöst in i datorskärmen och vägrar titta åt höger. Som några kanske minns så vann jag en förstoring på Alice för drygt ett år sedan, då hon vann en fototävling på Arken Zoo. Den var i konstiga mått så vi tvingas skära av den, och eftersom jag är för rädd om den för att röra den så lät jag Robin göra det. Men det känns ändå inte bra. Visst är du försiktig gubben?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0