Mormor-dag

När jag var mindre brukade jag ha mormor-dagar med min mormor. Jag älskade det. Kunde knappt vänta tills skoldagen var slut och jag skulle få åka med mormor hem (hon jobbade nämligen på fritids i kåge när jag gick där). I bästa fall sov jag över där och på morgonen fick jag alltid frukost på sängen. Idag, blev det en snabb mormor-dag. Under knappt två timmar närmare bestämt. Vi shoppade lite (tack för de fina sakerna!) och åt glass på Ainas. Min mormor är världens underbaraste person.

Imorgon följer jag med två andra underbara personer, mamma och Tomas, till Piteå på Nolia. Skönt att få göra något så att mina tankar kan få ta en paus från Alice. Imorgon är det den tolfte. Tre månader sen min dutta,, försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0