Mot Österjörn

Idag har jag gjort Nolia. Kom hem några fina saker rikare.

- En dörrskylt. Inspirerad av bichonger<3 (fast den fick jag=)
- Ett par sockar gjorda av bambuträd=) (fast dem fick jag också)
- Nagellacksborttagning
- Bomullstussar att ta bort nagellacket med
- Värmeljus(A)
- Tre godisremmar (3 för 20 kr!)
- Kolor (dem fick jag också!)
- En perfekt vattenflaska på 33cl att ha i väskan. (fick den också)
- Och med en mage rund efter god lunch och en del provsmakning av bröd och dylikt. (vilket jag också fick..)

Fick ganska mycket idag ser jag, jag måste vara helt fantastisk, tack! För övrigt så fyller min älskling år på lördag (ååh, det är fredag den 13:de imorgon..) så helgen spenderar vi med hans familj på campingen i Österjörn. Blir nog super=)

För övrigt tänkte jag nog inte efter igår när jag skrev i inlägget att jag kanske kunde få tänka på annat än Alice eftersom vi skulle till Piteå. Jojo. Tyvärr var det ju så att det var Piteå vi for till, den där dagen för tre månader sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0