Nanny

Vaknade i panik i morse av världens jobbigaste ringsignal. Robin blev kallad till jobbet tidigare.. Så klarvaken som jag var la jag mig gladeligen framför tv:n och såg Nanny. Såg det JÄMT förut men nu går det bara tidigt på morgonen så jaa. Vad gör man inte? Dock måste jag tillägga att jag förstås går och lägger mig sen igen. Hehe.

Nu. Är jag på benen igen. Har precis sett finalen i Top Model, även om jag hela tiden har vetat vem som skulle vinna, fråga mig inte varför jag såg det ändå.

Kom på mig själv med att jag är helt utan planer idag. Vilket känns hemskt. Jag vet inte vad jag ska göra.. Och jag vill inte sitta inne och slösa bort hela dagen framför diverse tv-program osv. Ååh.. Mitt sommarlov har verkligen bara gått upp i rök..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0