Simply the best

Lyssnar på Celine Dion och Elvis Presley medans jag diskar. Sedan ska jag ta bort gammalt nagellack och göra fransk manikyr. Väl medveten om att det inte kommer dröja länge förrän det börjar lossna, men. Hur som helst, idag är jag på bättre humör än på länge. Lycklig över en investering jag gjorde idag, hemligt vad, lycklig över den stundande resan till Turkiet ensam med min underbara Robin, lycklig över musiken jag lyssnar på. Så glad att jag glömmer bort allt tråkigt som att jag måste diska, att jag är så nervös att jag knappt kan stå (typiskt mig) och det faktum att mina högklackade inte följer med på denna resa.. Känns trist.

Puss på min Alice<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0