Snabba Cash

Jag är inte så mycket för sånna filmer och kan ärligt säga att jag inte fastnat riktigt för den här heller än efter 42 minuter. Resten ser vi imorgon. På tal om imorgon.. Här nedan, mitt schema över morgondagen.

09.30: VAKNA!!!! STIG UPP!!!!
Äta frukost, duscha osv osv.
10.30: Gå in till stan och fixa en liten överraskning till min älskling, det är nämligen våran dag imorgon. 1 år och 5 månader ska firas lite. Sedan snabbt tillbaka till lägenheten och äta lunch.
12.05: Går bussen till Bureå, helst med mig som passagerare..
Ska hälsa på mina favorithundar och dessutom fixa min underbara present till Robin. Hade dessutom tänkt hinna med ett parti kort&lång med min lillebror, haha.
15.35 el. 17.10: Går bussen tillbaka till stan.
17.30: Kommer Robins söta lillasyster och min fina vän Emelie på besök. Hon ska få avjuta min och Robins underbara spagetti&köttfärssås.=)

Nu, måste jag gå och lägga mig och försöka sova så jag orkar upp imorgon. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0