03 Mina föräldrar

Hmm, vad svårt... Ja, hur som helst, mina föräldrar är skilda sen drygt tre år tillbaka. Har bott kvar hos mamma sedan dess men varit och hälsat på pappa över någon helg ibland.

Min mamma är världens mest omtänksamma person. Hon tar hänsyn till alla och gör ingenting hon inte bör. Hon lagar jättegod mat dessutom. Mamma vet alltid vad man ska säga i alla lägen, så om jag kommer i kläm och inte vet vad jag ska säga till en person så frågar jag alltid henne. Inte nog med det så gör hon den allra godaste smörgåstårtan.<3

Pappa pratar jag knappt med, han vågar inte ringa till mig;) men jag önskar att han kunde göra det ibland för jag saknar honom. De finaste minnena jag har av honom är hans grill-kunskaper (pappa grillar väääärldens godaste kött) och hans Elvis Presley-samling. Både vad gäller skivor och sånger på minnet. Pappa sjunger jättebra, han kan nog mäta sig med "Geir" i idol, fast med en lite mer dansbandsaktig röst. Haha.<3

Har tyvärr ingen bild på pappa på den här datorn.. Istället fick det bli en bild på fem "tomtar" som vi hade uppe i våran stuga i fjällen för x antal år sedan. De representerade oss. Den gången vi var en familj, alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0