06 Tio saker du inte visste om mig

1. När jag blir nervös inför något (prov, övningskörningar, utställningar osv) så blir jag illamående. Kan knappt stå, håller på spy och kan inte äta. Första gångerna det blev så trodde jag att jag blivit sjuk men nu vet jag precis vad det handlar om..

2. Jag lever för mitt "motto" att allt sker av en anledning, med hjälp av det har jag klarat mig igenom många jobbiga händelser.

3. Jag måste hålla för näsan när jag dyker, i övrigt får jag panik om "någon" håller för näsan på mig.

4. Jag har aldrig provat dricka, snusa eller röka och är inte ett dugg intresserad heller.

5. Jag avskyr att höra när människor tuggar. Det är såå vidrigt att höra smasket när maten mals sönder och blandas med saliv. Uuuuusch!!!

6. Jag älskar kött och skulle aldrig kunna bli vegetarian!

7. Jag skulle kunna jobba i en leksaksaffär, blir så nostalgisk (och fascinerad!) när jag ser alla gulliga saker som finns.

8. Jag älskar hundar men är superrädd för katter.

9. Jag har aldrig i mitt liv klippt en gräsmatta.

10. Jag älskar min Robin över allt annat. Du är underbar, puss älskling<3



Kommentarer
Postat av: Leif o Ragnhild

Punkt 10 visste vi ju redan och punkt 9 kan vi ju åtgärda till sommaren!

2010-12-06 @ 20:19:13
Postat av: tessan

precis, 10an kanske inte var supernytt.. ;)

2010-12-07 @ 19:21:42
URL: http://thezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0