07 Min bästa vän

Ojojoj... Vem ska få den äran då? Skulle kunna säga fyra stycken.. Får jag göra det eller är det bara en som gäller? Om det bara är en så säger jag Robin, eftersom ingen känner mig så bra som honom och eftersom jag kan prata med honom om allt i världen. Får jag säga tre till så blir det dessa:

Emma. "När tårarna rinner från din kind. När hjärtat fylls av sorg. När hoppet tagit slut. Finns jag här och tar din hand. Leder dig igenom stormen. Torkar tårarna. Finner ljuset." Den dikten fanns med i fotoboken som du gav till mig en jul. Tack för att du alltid finns där för mig och orkar lyssna.<3

Eira. Även om du bits och morrar och sliter och hänger och drar och stretar emot, så är du min finaste lilla vän. Vad skulle jag göra utan dig i mitt liv? Minns inte hur det känns att ta det lugnt hela dagarna haha..

Emelie. Med dig kan jag prata om allt möjligt, jag har alltid tyckt om dig och du är den första jag vill smsa till när jag får gratis sms. Vilket kanske låter löjligt men.. Du är världens gulligaste och du känns lite som min lillasyster, jag tycker så mycket om dig.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0