08 Ett pinsamt ögonblick och 09 Min musiksmak

Kan tyvärr inte komma på något pinsamt ögonblick som jag vill dela med mig av. Eller jaa, det skulle väl vara den gången jag i Bureå klev på bussen som skulle gå till stan och glatt sa: "till bureå!" utan att tänka på var jag faktiskt befann mig. "jaha, men det är gratis idag" sa den snälla busschauffören varpå jag utbrast "jaså??". fortfarande utan att tänka efter en enda sekund.. "jo, vi är redan där". Det var pinsamt.. Men det är år sedan nu.


Min musiksmak är inte heller särskilt intressant. Lyssnar på allt som är bra sen bryr jag mig inte om vem som sjunger. Dock är jag nog mest svag för kraftfulla ballader som typ Celine Dions All By Myself eller Mariah Careys Hero eller Mercy Me´s I can only imagine osv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0