12, 13 och 14

Har legat efter i bloggandet de senaste dagarna men nu ska jag ta igen allt "förlorat".

I min handväska: Och jag som hatar ordet handväska.. Låter som något en gammal tant har.... VÄSKA heter det. AJa, iallafall. I min väska har jag inget intressant. Massa saker och ingenting alls. Busskort, börs (tom, föredrar att ha pengar lösa i fickan) skåpnyckel, penna, sudd & stift osv.

Mitt hem: Finns i ett litet (beror på vad man jämför med) samhälle utanför Ske-å. Ett rött hus som befinner sig på en gata som kallas för "gräddhyllan", fick jag höra en gång. Kommer aldrig släppa det haha. Har flyttat runt en hel del men det här huset är något speciellt. Jag älskar det. Även om det spökar där.. Barn som skriker, dörrar som stängs, fotsteg och en toa som spolar osv.

Bloggfavoriter: Skummar igenom en hel del bloggar men en som jag alltid kollar är min systers. Och JA för tusende gången, vi ÄR syskon. Även om det inte syns någonstans. Det hörs när vi skrattar..

Kortfattat och bra. Yess!

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Hahah är det många som inte tror att vi är syskon? ;D

2010-12-14 @ 17:14:17
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0