15 Mina framtidsdrömmar

Ååh vilken kul fråga! Jag är en drömmare och längtar dag som natt efter "framtiden". Men den känns så abstrakt.. Overklig. Långt borta.

Mitt liv hittills har inte varit det allra bästa. Som tur är så har jag haft turen att både få ha Robin, Alice (som försvann..) och Eira. Efter gymnasiet ska jag söka till högskola. Jag ska få ett jobb på kontor (A) och jag ska hålla på med papper (A). Då Robin är den underbaraste personen jag vet så tänker jag behålla honom i mitt liv. Vi passar ihop som två pusselbitar. Vi har vittnen på det. Eftersom jag älskar djur så ska vi ha Eira (förståss!) och så vill Robin ha en beagle som han kan jaga med. Det går bra för min del, men nåde den om den hårar..... Akvarium vill jag förresten också ha! Och när jag lika är igång så vill jag ställa ut vovvarna (typiskt nog inte Eira eftersom hon har underbett..) och så vill jag lära mig klippa! För de som inte visste det så måste ju nämligen Eira, som är en bichon frisé, klippas då och då.

Jag tänker ha det gott ställt och inte vara beroende av prislapparna när jag shoppar. Man måste ju kunna unna sig saker ibland.. Pengar kan även vara bra om man som jag vill upptäcka världen. Åh just det, en bra kamera ska jag ha också. Och en himla massa fotoalbum och tavlor på väggen. Just det, åsså när jag lika har en massa pengar så ska jag investera i att prova på en massa god bakning. Göra eget godis och goda efterrätter. Trerätters-middag blir nog något man kan få hos mig. Diskar du älskling?

Kort sagt, så vill jag vara lycklig iallafall.. Med allt vad det kan innebära.


En min senare: Himmel! Jag höll ju på glömma det viktigaste! JAG SKA BO I ETT VÄSTERBOTTENSHUS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0