18 Dåliga vanor och laster & 19 Jag som liten

Oj vad svårt att komma på bara sådär.. Ska göra mitt bästa..

- Jag kommer alltid försent.
- Jag pluggar alltid till prov kvällen före.
- Jag gör alltid allt i sista sekunden och skjuter upp allt. (liknande den förra...)
- Jag kan blir irriterad på vem som helst och låta otrevlig...

Jättesvårt. Kommer inte på något mer...(A)


Jag som liten. Aah, den var ju ännu svårare!? Aja, gör ett tappert försök här med. När jag var liten var jag elak och dum mot alla samtidigt som alla var välkomna i min vänskapskrets. Jag var en klätterapa som var livrädd för gamla människor. Och spöken. Och HÄXOR. Jag var blyg och jag var spydig, haha. Går egentligen inte ihop. Kort sagt kan man säga att jag hela mitt liv varit världens blygaste mot folk jag inte känner och väldigt "mig själv" (glad, sprallig, fantasifull, "hoppetossig", irriterad, spydig osv...) med människor jag faktiskt känner. Som tur är var jag ganska söt och uppkäftigheten dröjde nog tills jag var lite äldre än på bilden.... Jag till vänster alltså och min syster till höger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0