21 Det här vill jag bli när jag blir stor

Massor. Kan knappt bestämma mig för vad jag skulle vilja bli om jag hade alla möjligheter i världen. Nu när jag inte har det så finns det några saker som jag funderar lite extra på. Veterinär har jag lagt på hyllan för längesen, dels är det omöjligt med tanke på mina betyg (som inte är så tokiga egentligen) och dels så skulle jag aldrig kunna operera. Vilket ju är en liiiiten förutsättning.

Det jag kan säga är att jag älskar att skriva och hålla på med papper. Jag tycker om känslan av att sitta vid ett fint skrivbord (vilket jag inte har haha). Jag vill kort sagt jobba på ett kontor och hålla på med papper. Haha..

Eira ligger bredvid mig och försöker förmedla till mig hur hemskt gärna hon vill ligga på sängen. Matte, som känner henne ganska väl vid det här laget, vet dock att när hon kommer dit så tuggar hon bara på överkastet.


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; HAHAHAHHAAH nämen! ;D

2010-12-22 @ 16:27:57
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0