Att ha 40 kr på kontot i mitten av december.

Om en vecka sitter jag hemma med Robin, min familj och morfar och ser Kalle Anka. Kalle Ankas Jul. Helt sjukt så fort det har gått. Det är alltså en vecka kvar till självaste julafton och jag sitter med en endaste julklapp på lager. Pank, kallas det. Dagen före julafton får jag pengar och då ska jag kriga mig genom stan på jakt efter resten av julklapparna. På ett sätt ganska kul, på ett sätt inte.

Dagens planer (måsten):
- Fixa något att äta. Varm choklad med små marschmallows och rostade mackor med ost och marmelad, låter väl gott?
- Skriva och skicka in loggbok; projektarbetet.
- Försöka prata med min syster och bestämma mig vad jag ska ge henne i julklapp.
- Maila till andra sidan jordklotet, typ.
- Mysas med Robin och vovvarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0