Bingolotto ikväll igen<3<3

Hungrig som en varg. Har ätit en halv banan - den andra halvan var brun... - två mackor (ganska små...) och en toffefee. Inte för att jag förväntade mig att bli mätt på det men. Det hade inte skadat.

Nu ska vi packa ihop oss i bilen och åka mot Bureå för ett ärende och sedan mot Malå för lång-helg i Robins föräldrars stuga. Mysigt. Men extremt jobbigt.. Det är bäst att ha Eira hemma för då vet man vad hon sliter i osv.. Haha. Just det, visst är du förberedd nu älskling på att du kommer få gå ut med Eira på kvällarna? Jag kan inte, för jag är mörkrädd..

Har fått mycket gjort idag. Bäddat. Städat lite. Torkat ur micron. Diskat. Skrivit på PA. Osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0