Dan före dan före DOPPAREDAN

Två skinkmackor senare och det skulle lika gärna kunna vara dan före dopparedan. Har alltid så länge jag kan minnas ätit skinkmackor kvällen före julafton så det är inte konstigt att jag nu sitter och längtar som en tok till julafton. Kommer säkert inte kunna sova nu bara för det...

Imorgon:
- SKRIVA KLART ERGONOMI-UPPGIFTEN!!!!
- Borsta Skrållan.
- Äta lunch med min prins.
- Båda & föna Skrållan.
- Lämna vovvarna för någon timme och gå in till stan för julklappsshopping!!!
- Hem igen och börja göra mig i ordning för kvällen.
- Mot BUSHEN!
- Tomtegröt, skinkmackor, julklappsspelet, bingolotto<3<3<3
- Hem igen och slå in julklappar!!

Det enda lite mindre roliga med morgondagen är alltså ergonomi-uppgiften samt att bada en vovve.. Men men. För övrigt så är det mycket som gör min upprörd (vilket är dagens rubrik) men det kan jag ta en annan dag. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0