En ursäkt.

Jaaaajaaaa förlåååååt min käraste syster jag överdriver och jag flippar ur och jag tar första bästa chans att släppa ut all irritation och jag är hemsk... Så, förlåt<3


Och efter klagomål på min tionde punkt i föregående inlägget så har jag bara för eran skull klurat ut någonting som ni faktiskt kanske inte visste om mig.. Snällt väl? Okej, här kommer det. Jag avskyr människor som tror att dom är någonting; dvs går rätt in i små blyga stackare även fast dom säkerligen sett att man står där. Ni vet såna där som tror att de är "genomsnälla och världens förebilder". De som klagar över sina paradis till liv och gråter över att ett par byxor i rätt storlek är slut på gina. Öppna ögonen och inse att världen handlar om mer än kläder och smink.

Så, nu känner jag mig lite bättre till mods.

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Det är lugnt Malin ;D!

2010-12-08 @ 15:52:37
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0