I väntan på en alldeles för bra dag.

Sitter i älskade myse-soffan bredvid Eira som ligger och sussar sött på sin kudde. Vi var ute och kissade nyss och då frös hon så mycket att hon kurade ihop sig på backen, som för att få värme av marken. Då sa matte stopp och tog in henne i värmen igen, huvva.

Bredvid datorn står ett rött blockljus. Tänt förstås. Jag älskar ljus. Finns det något mysigare mörka höst- och vinterkvällar? Nej. Det gör inte det. När jag dessutom har massa underbara doftljus sedan igårkväll (ljusparty!) så kan det nästan inte bli bättre. Dels så vann jag ett antal doftljus och dels så beställde jag. Längtar såå tills de kommer.

Men, angående rubriken. Imorgon ska jag, på min sovmorgon, gå på La Vogue och klippa mig. I vanliga fall brukar jag gruva mig in i benmärgen inför en klippning (sitta i frisörstolen och skaka av nervositet...) men för första gången i typ hela mitt liv så längtar jag. Blir skönt att få bort de nötta topparna. Sedan har jag mitt absoluta favoritämne, nk. Känns trist att kursen slutar till jul men.. Efter den lektionen (vilken är min enda) ska jag trippa hem till Eira och Skrållan och mysa med dem. På kvällen ska jag och min underbaraste Robin fira våran 21 månaders-dag (om jag räknat rätt(A).


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Haha nae det är lugnt,. jag tycker bara det är roligt köpa julklappar ;D.

2010-12-08 @ 22:35:19
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0