I vissa lägen förstår jag inte vad jag har gjort världen för fel.

Efter en både lyckad och gråtfärdigt misslyckad tur på stan så är jag nu hemma. Sedan många timmar tillbaks egentligen. Från Kicks fick jag med mig en nagelfil av glas och ett värmeskydd. Bra. Det presentkortet hade jag tagit med mig iallafall.

I ett skåp här i lägenheten fanns två till presentkort, ett på Scorett och ett på väsk-affären ni vet (minns inte vad den heter(A)). Dessa tog jag INTE med mig. Fråga mig inte varför..

Väl på stan hittar jag en snygg väska på rea, 200 kr, och ett par snygga skor på rea, 200 kr. Hatar mig själv mer än någonsin då jag inser att man inte får lägga av saker på rea. Rusar tillbaks till lägenheten, hämtar presentkorten och ilar tillbaks in till stan. Bör tilläggas att jag ALDRIG hittar varken skor eller väskor som jag VILL HA. (Och att detta förstås var både sista väskan och sista par skorna..)

Ni kanske förstår hur det hela slutade. När jag kom hem igen satt jag mig i soffan och lät tårarna forsa nedför kinderna. Tack vare mysiga Skrållan kändes det snart lite bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0