Idrott x2, religion - hemprov, natur-prov

Det är vad jag har kvar nu. Två stycken (stora) inlämningar i idrotten som ska vara inskickade innan julafton (!?), ett stort prov i natur på fredag och ett hemprov i religion som jag håller på med nu. Det är supersvårt! Extremt besvärliga frågor som jag inte förstår någonting av.. Jag kan nog inte ens improvisera mig till några bra svar den här gången..

Robin kom precis hem efter att ha varit och jobbat ett tag och rörde om vovvarna som precis somnat sött bredvid varandra på Eiras (min) pälskudde. De är så gulliga tillsammans, idag busade de till och med (Skrållan är inte den som busar direkt:) och så myser de en hel del.

Nu ska jag fortsätta med religionen iallafall. Ååååh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0