Kiiiina-maaaat

Lasagne står i ugnen, Robin och hans söta kusin sitter vid köksbordet och är hungriga. Eira tuggar på en kartong. Skrållan ligger slaviskt vid min sida. Hon är nog världens mest tillgivna hund. Litar på henne till 90%. När vi ska åka bil någonstans så får hon gå lös från dörren, kissa, och sedan bli lyft in i bilen. Hon lyssnar alltid. Viker inte från min sida. Hur ska jag klara mig utan dig när din husse och matte hämtar hem dig?

Har idag blivit bjuden av min morfar på Tatung, vilket var supergott och sedan tagit emot Robins lilla kusin som vi är barnvakt till. Har spelat spel med honom nu fram till att Robin kom hem, mycket trevligt. Saknar min egen lillebror, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0