Lilla gumsan har fått vuxenkoppel.

En fin "hund-goodiebag" fick vi idag av Robins föräldrar. Innehållande ett perfekt rosa koppel (såå skönt att få gå med ett vanligt koppel istället för ett snöre typ..) dentastix (hundmänniskor fattar) en grå råtta (till träning!) och en mjölkchoklad till Robin och mig. Underbart!!

Imorgon är jag LEDIIIIG och det känns gode skönt. Julafton närmar sig med stormsteg och jag kan inte göra annat än att längta. Samtidigt som jag njuter av att vi inte är där riktigt än. På torsdag julshoppar jag och sedan spenderar vi kvällen hos Robins föräldrar och lillasyster. Mys med julklappsspelet och bingolottos uppesittarkväll. När vi kommer hem till lägenheten igen står julklappsinslagning på schemat. Tokmysigt!!


Eira. Eira. Skrållan. Eira.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0