Minnen i massor

Tack vare pappa, som jag fick hårddisken av så kommer jag inom kort att ha alla alla alla min älskade bilder även här hos Robin. Och i säkert förvar på min alldeles egna hårddisk. Ska till mamma ikväll och äta blöta (<3) så då ska jag ta med mig hårddisken och föra över bilder i massor.

På ett usb-minne, som jag fick av mammas Tomas, ska jag sedan lägga in alla bilder som jag har på Alice. De får inte försvinna.

Nu ska jag och min gubbe se Bonde på tv4 play. Tjingepling. Eller förresten, jag veeet att jag är tråkig som SKREV vad jag fick i julklapp istället för att lägga upp bilder som många andra gör. Men min kamera funkar knappt längre.. Fyller år den 9 februari. Ny kamera önskas, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0